دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی

دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی و پروژه کاراموزی کار ورزی

دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی

دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی و پروژه کاراموزی کار ورزی

دانلود کارآموزی در شهرداری و مدیریت جامعه شهری

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

دانلود پروژه کار آموزی شهرداری و مدیریت جامعه شهری

شهرداری و مدیریت جامع شهری ، شهرداریها به دلیل جایگاه خاصی که در هر شهر دارند نقش اصلی را در مدیریت شهری ایفا می نمایند امروزه اغلب کشورهای توسعه یافته شهرداری و مدیر آن یعنی شهردار مهمترین ارگان شهری و بالا ترین رده مسئولیت در شهر بوده و تمام نهادهای شهری مستقیم یا غیر مستقیم تحت نظر شهرداری قرار دارند . در کشور ما نیز اگر چه در قوانین پنج سال جاری موضوع مدیریت جامع شهری و مسئولیت شهردار پیش بینی شده است و البیکن تا کنون به دلیل مشلات ساختاری و قانونی این مهم در شهری به اجرا در نیامده و امید است بزودی در تعدادی از شهرها اجرا و پس از بررسی و رفع اشکالات احتمالی به سایر شهرهای کشور نیز تعمیم یابد . در وضعیت کنونی نیز شهرداریها نقش اساسی در هماهنگی و امور اصلی مربوط بهش هر بر عهده دارند و اغلب ارگانهای دیگر یا مستقیما وابسته به شهرداری هستند مانند خدمات شهری ، حمل و نقل شهری ، پارکها ، فضای سبز ، خدمات ایمنی و ….. و یا غیرمستقیم در بسیاری از امور با هماهنگی شهرداری عمل می نمایند ( ارگانهایی مانند مخابرات ، آب ، فاضلاب ، گاز ف برق ) هر شهرداری یا به طور کلی هر شهر جهت برنامه ریزی و اقدامات زیربنایی شهری به اطلاعات و آمار جامع و دقیق شهر نیاز دارد که ضرورتا ایجاب می نماید طبق یک برنامه مدون و زمان بندی شده شده و حتی المقدور با استفاده از سیستم های رایانه ای و فناوری ، اطلاعات و آمار دقیقی با انجام عملیات لازم از اراضی ، املاک مستحدثات و تاسیسات شهری برداشت نماید و آنگاه سعی شود تا این اطلاعات بروز و بهنگام نگهداری شود تا همواره بتوان به نحوه مطلوب از آنها استفاده نمود . ممیزی یعنی تمیز دادن ، تشخیص و جداسازی و در اصطلاح به معنی برداشت ، تفکیک و طبقه بندی آمار و اطلاعات از املاک و معابر شهر است . به همین منظور فرمهای جدید ممیزی با دستور العمل اجرایی زیر تدوین شده است تا علاوه بر گرد آوری اطلاعات مورد نیاز شهرداری گامی جهت پیاده سازی بانک اطلاعات شهری و آنگاه GIS شهری برداشته شود . مبنای GIS شهری ملک و معبر می باشد و با توجه به وابستگی و نقش اساسی که شهرداری در مدیریت املاک و معابر شهر بر عهده دارد عموما شهرداری به عنوان متولی و مدیریت GIS شهری بوده و وظیفه ایجاد ، مدیریت ، نگهداری ، هماهنگی و مدیریت GIS شهری بر عهده شهرداریها می باشد . در این مورد دلایل متعددی وجود دارد که به موارد زیر اشاره می کنیم

فهرست مطالب

مقدمه

شهرداری و مدیریت جامع شهری

تعاریف وواژه ها

شماره منطقه

شماره بلوک

آپارتمان

واحد شغلی صنفی

جهات اربعه اصلی و فرعی

ممیزی

شماره گذاری معبر

توضیح عناوین اطلاعاتی فرم

کدو نوع معبر

تعداد : تعداد گونه فرعی

موفقیعت زمین ( ک۴-۲ جدول لونیگ ممیزی )

جدول ابعاد زمین

دانلود گزارش کارآموزی شهرداری و مدیریت جامعه شهری

شهرداری ومدیریت جامع شهری پروژه کارورزی مدیریت شهرداری دانلود کارآموزی در شهرداری و مدیریت جامعه شهری


، ، ، ، ، ، 

گزارش کارآموزی تابلو های برق در یک شرکت

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

دانلود پروژه کار آموزی تابلوهای برق شرکت آریان فولاد بوئین زهرا

قراردادن قطعات در پیش گرم ( فاکا ) : تادمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد درجه گرم شده برای از بین رفتن تنش های موجود در قطعات ( در هنگام ماشین کاری قطعات چون شکل و ظاهر اصلی از دست می رود ، تنش هایی ایجاد می شود که این تنش ها در دمای بین ۲۰۰ تا ۳۵۰ درجه سانتی گراد از بین می رود . دسته اول : قطعاتی که سخت کاری می شوند و در داخل کوره کم کربن قرار می گیرند . این قطعات به دلیل داشتن عناصر تشکیل دهنده کامل از جمله : کرومcr ، کربن c، واناریم v ، نیکل Ni ، احتیاجی به قرار دادن در کوره های پر کربن ( سمانتاسیون ) ندارند . دسته دوم : قطعاتی هستند که سمانته می شوند و در داخل کوره های پر کربن قرار می گیرند . این کوره ها تشکیل شده از مقدار زیادی مواد شیمیایی که از جمله آنها دو سود کم کربن است و در دمای ۹۰۰ تا ۹۳۰ درجه به صورت مذاب در می آیند قرار می گیرند ، قرار می گیرند .در یک زمان معین که بر اساس شکل و فرم قطعه این مدت زمان تعیین می شود داخل کوره می رود ومرحله چهارم در یکی از وان های روغن ، آب ، و وان AS140 قرار می گیرند . تا کربن به عمقی در حدود mm 8/0 الی mm 2/1 از هر طرف قطعه نفوذ کند . قطعات بعد از اینکه در داخل یکی از کوره های سخت کاری با سمانتاسیون قرار می گیرند و در یکی از وان های ذکر شده در مرحله چهارم خنک می شود ، دارای حداکثر سختی از نظر نوع آلیاژ مربوط به خود قطعه می باشند . که در این مرحله بنا به خواست مشتری در داخل کوره ای به نام برگشت ( تمپر ) می روند و در یک مدت زمان معین و در یک دمای مشخص که تلورانس این دما از ۳۰۰ درجه تا ۶۰۰ درجه متغییر است . بعد از این که قطعات از نظر نوع سختی به آن چه که در برگه مشتری قید شده می رسند ، در وان های آبی که تادمای ۷۰ درجه می باشد قرار می گیرد تا نمک ها و املاحی که در حین انجام عملیات در روی قطعه نشسته است ، ازبین برود . قطعات سخت کاری شده و سمانتاسیون شده بعد از شست و شو تمیز شدن به واحد آزمایشگاه فرستاده می شود برای انجام تست سختی سنجی که با دستگاههای مختلفی گرفته می شود و های مختلفی دارد . ( HRC ، HV ، BR ) . قطعات بعد از اینکه از آزمایشگاه تست سنجی شدند و کنترل کیفیت ، قبولی آنها را تایید کرد ، به واحد بسته بندی ، برای تحویل به مشتری فرستاده می شود و قطعات در جبعه هایی در اندازه ها و فرم های مختلف بسته بندی شده و به مشتری تحویل داده می شوند. انبار فولاد انباری است که شامل مواد اولیه تمام قطعاتی که لازم برای یک دستگاه که شامل هر گونه ماشین آلات صنعتی و غیره می شود که در ابعاد و اندازه های متفاوت و مختلف موجود و به سفارش مشتری ، نسبت به ابعاد داده شده از سمت مشتری برش خورده و تحویل آن داده می شود . برش خوردن قطعات فولادی به وسیله ماشین آلاتی به نام اره های نواری که آن هم در سایزهای مختلف می باشد و هر کدام از یک سایز ، مثلاً از قطعه ۸۰ تا قطر ۲۶۰ و از قطر ۲۶۰ تا ۴۰۰ و از قطر ۴۰۰ تا ۸۰۰ ، و از قطر ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ می باشد . و مهم ترین قطعه در این دستگاه نوارهای برش آن می باشد که از جنس بسیار سخت و مرغوب ساخته می شود . لازم به ذکر است که ابعاد فولادی که در موارد فوق گفته شده ، شامل گردها با قطعه های مختلف ، و بلوک ها می باشد . که این گردها و بلوک ها هر کدام از جنس های مختلف و برای کا مختص به آن تولید شده و به بازار عرضه می شود . ترانسفورماتورها وسیله ای است که انرژی الکتریکی در یک سطح ولتاژ را به انرژی الکتریکی در سطح دیگری از ولتاژ از طریق اندرکشی یک میدان مغناطیسی تبدیل می کند این اسباب با امکان پذیر ساختن انتقال اقتصادی توان الکتریکی به مسافت های دور نقش مهمی در زندگی امروزی بازی می کند وقتی ولتاژ به اولیه یک ترانزیستور اعمال می شود طبق قانون فاراده شادی در هسته آن ایجاد می شود شار متغییر درون هسته ولتاژ را در سیم پیچی ثانویه ترانسورماتور القا می کند ترانسور ماتور تراواین بسیار بالایی دارند نیروی محرکه مغناطیسی خالص لازم برای فراهم کردن شار هسته بسیار کوچک است به همین دلیل نیروی محرکه مغناطیسی مدار اولیه باید تقریباً برابر و مخالف با نیروی محرکه مغناطیسی ثانویه باشد با توجه به این حقیقت است که نیست جریان ترانسفور ماتور به دست می آید در ترانسفور ماتور واقعی شارهای مشتی وجود دارد که تنها از یکی از دو سیم پیچی اولیه یا ثانویه نه از هر دو آنها می گذرد علاوه بر آن پدیده هاییی هیستریزیس گردابی تلف مس نیز وجود دارند تاثیر این پدیده ها در مدارها معادل ترانسفورماتور به حساب آورده می شوند نقایص ترانسفورماتور واقعی با تنظیم ولتاژ و رادمان آن سنجیده می شود
تابلوهای برق شرکت آریان فولاد بوئین زهرا

فهرست مطالب

آشنایی با شرکت ۱

فرایندهای تولید ۲

مقدمه۱۹

تعاریف اولیه تابلو۲۰

انواع تابلوها ۲۴

خصوصیات تابلوها۲۵

حفاظت الکتریکی تابلو۲۸

طریقه ساخت۲۹

نقشه کشی تابلوها۳۰

ساخت تابلوها۳۱

انواع مدارات فرمان۳۳

حفاظت تجهیزات و نفرات در تأسیسات الکتریکی تابلو۳۴

فیوزها۳۵

تقسیم بندی فیوزها۳۵

محافظت سیم ها و کابل های انشعاب معمولی ۴۰

جریانهای نامی کنتاکتور ۴۷

قطع کننده حرارتی (رله حرارتی یا بی متال) ۵۲

کلید محافظ ۵۳

شستی ۵۶

لیمت سوئیچ یا میکروسوئیچ ۵۶

رله های زمانی (تایمرها)۵۷

رله زمانی هیدرولیکی ۵۹

لامپ سیگنال۶۲

کلیدهای تابع فشار (کلیدهای گازی) ۶۳

چشمهای الکتریکی (سنسورها) ۶۴

نقشه های مدار کنترل۶۷

شماره گذاری و نمایش تعداد کنتاکتهای کنتاکتور ۷۰

شمای فنی یا نقشه تک خطی ۷۲

نقشه مسیر جریان ۷۳

اصول کلی طراحی مدارهای فرمان۸۲

شینه های بکار رفته در تابلو ۹۲

حداکثر دمای پیوسته ۹۳

انتخاب شکل سطح مقطع شینه ۹۳

دانلود گزارش کارآموزی تابلو های برق در یک شرکت

دانلود گزارش کارآموزی تابلوهای برق شرکت آریان فولاد

گزارش کارآموزی مدیریت تعمیرات و نگهداری شرکت ارتباطات

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

دانلود پروژه کار آموزی تعمیرات و نگهداری شرکت ارتباطات

نگهداری و تعمیرات نت در مفهوم مهم و دو مقوله اساسی هستند که تحقق و عمل بدانها موجبات بقا و تداوم خطوط تولید و کاهش هزینه ها را فراهم می آورند. با پیچیده تر شدن وسایل و امکاناتی که انسان برای نیازهای روز افزون خود بکار می گیرد، امر استفاده بهینه و نیز اقتصادی بودن این وسایل و امکانات بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. روشهای پیچیده تولید و امکانات و ماشین آلاتی که در این مورد از آنها صورت گرفته و کارایی آنها را تا جایی که ممکن است افزایش داده، عمر آنها را بالا برود و از این رهگذر هزینه های کل مربوطه قیمت تمام شده محصولات را کاهش داد. در جهان صنعت امروز موضوع رقابت و تفسیر بازار بیش از پیش مطرح است و کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات است که توان مطرح شدن در میدان رقابت و مسابقه را می باشند. در غیر اینصورت طرح تولید محکوم به مناسب ارتباطات و ارتباطات ودر راس آنها هواپیماها و ماهواره و موشکها، پس از تحقق و در صد شخصی از قابلیت اطمینان قادر به انجام ماموریتهای حساس خود هستند. عملکرد صحیح چندین هزار قطعه مکانیکی، الکتریکی و… دارای قابلیت اعتمادی اعتمادی و اطمینانی هستند؟ آیا با خراب شدن آنی یک قطعه از هواپیما های در حال پرواز یا موشک در حین ماموریت و یا سفینه ای در فضاست ماموریت آنها به کلی مختل می گردد؟ بدیهی است که جواب این سوال منفی است چرا که برای جلوگیری از انهدام چنین سیستمهای قطعا روشهای و اصولی تکنیکی قابل پیاده کردن هستند.

فهرست مطالب

پیش گفتار:۱

مقدمه ۳

فصل اول

۱-۱: تاریخچه شرکت ارتباط سپهر.۴

فصل دوم

۲-۱ : تعریف برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات ۵

۲-۲ هدف از P.M چیست؟ ۶

۲-۲-۱ : مراحل ایجاد برنامه ۷

۲-۲-۲- اهداف و مقاصد در P.M7

۲-۲-۳- برنامه ها (طرحها) جهت رسیدن به اهداف P.M8

۲-۳- نقش برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات در کارخانجات ۹

۲-۴- لزوم استفاده از سیستم برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات در تولید۱۱

۲-۵ : نیاز مبرم صنایع به P.M در کارخانه :۱۲

۲-۶- نتایج حاصل از P.M در کارخانه۱۲

۲-۷- از کار افتادگی در برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات۱۳

۲-۸ : معایب ناشی از نداشتن سیستم نگهداری و تعمیرات :۱۵

۲-۹ – علائم فقدان سیستم نگهداری و تعمیرات : ۱۶

۲-۱۰- انواع فعالیتهای نگهداری و تعمیرات :۱۶

۲-۱۱- انواع روش های نگهداری و تعمیرات :۱۶

۲-۱۱-۱- نگهداری و تعمیرات به منظور بهبود :۱۹

۲-۱۱-۲- نگهداری و تعمیرات اصلاحی :۲۰

۲-۱۱-۳ : نگهداری و تعمیرات پیشگیری :۲۲

۲-۱۲- نگهداری و تعمیرات وضعی۲۳

۲-۱۳: نگهداری و تعمیرات کنترلی۲۴

۲-۱۴: نگهداری و تعمیرات زمان بندی شده۲۴

۲-۱۵- نگرشی بر اجزای سیستم های مدیریت نگهداری و تعمیرات۲۵

۲-۱۶- وظایف:۲۵

۲-۱۷- سازماندهی :۲۶

۲-۱۸- سیستم ها برای مدیریت نگهداری و تعمیرات :۲۷

۲-۱۹– سیستم تشخیص نگهداری و تعمیرات ۲۹

۲-۲۰- مهارت کارگران و فعال سازی مدیریت نگهداری وتعمیرات۳۱

۲-۲۱- نتیجه گیری ۳۲

۲-۲۲- تئوریهای تعمیرات و نگهداری :۳۸

فصل سوم

۳-۱- چارت سازمانی شرکت : ۴۹

۳-۲- چارت P.M شرکت۵۳

۳-۳- چگونگی به اجرا درآوردن P.M در شرکت ریخته گری قطعات آلومینیوم ایران خودرو۵۶

۳-۴- تبیین و شناخت تغییرات نگهداری موجود کارخانه :۵۷

۳-۵- وظایف بخش تعمیرات و نگهداری (P.M)63

۳-۶- وضعیت موجود P.M شرکت ۶۴

۳-۷- وضعیت موجود پرسنل تعمیرات و نگهداری کارخانه :۶۵

۳-۸- شرح وظایف پرسنل نگهداری و تعمیر :۶۵

۳-۹- شرح وظایف مدیر واحد فنی ۶۸

۳-۱۰- شرح وظایف مدیر واحد P.M68

۳-۱۱- شرح وظایف رئیس بازرس فنی ۶۹

۳-۱۲- مسئول سرویس و نگهداری ۷۰

۳-۱۳- تعریف شغل و شرح وظائف رئیس قسمت تعمیرات: ۷۱

۳-۱۴- مصاحبه با رئیس بخش تعمیرات و نگهداری :۷۲

۳-۱۵-تعریف شغل و شرح وظائف مکانیک۷۲

۳-۱۶- ساختار سازمانی نگهداری و تعمیرات بر مبنای نوع کار و وظیفه : ۷۴

۳-۱۷- روش اجرایی سفارش قطعات یدکی ماشین آلات۷۶

۳-۱۸- روش اجرایی تعمیرات شش ماهه۸۰

۳-۱۹- روش اجرایی تعمیرات در زمان سرویس P.M88

۳-۲۰- روشهای اجرایی برنامه سالیانه سرویس و نگهداری دستگاهها۹۱

۳-۲۱- روش اجرایی تعمیـرات اضطـراری۹۶

۳-۲۲- روش اجرایی سرویس نگهـداری و تعمیـرات۱۰۲

۳-۲۳- روش اجرایی تعمیـرات پایان هفتـه۱۰۸

۳-۲۴- روش اجرایی دستورالعمل تهیه برنامه تغییرات برنامه ای۱۱۳

۳-۲۵- روش اجـرایی دستورالعمل پر کردن کارت تعمیرات۱۱۵

۳-۲۶- روش اجرایی دستورالعمل تدوین برنامه سرویس نگهداری دستگاهها۱۱۶

۳-۲۷- روش اجرایی دستورالعمل تهیه لیست تعمیرات برنامه ای۱۱۸

۳-۲۸- روش اجرایی اقدام اصلاحی و پیشگیرانه۱۲۰

۳-۲۹- روش اجرایی تبادل اطلاعات فنی با سازندگان و فروشندگان داخلی وخارجی۱۲۳

۳-۳۰- روش اجرایی تعمیرات قالب و قطعات و ماشین آلات۱۲۶

۳-۳۱- سوالات مطرح شده در خصوص بخش تعمیرات و نگهداری شرکت ریخته گری قطعات آلومینیوم ارتباط سپهر۱۳۱

۳-۳۲- سیستم اطلاعاتی نگهداری و تعمیرات۱۳۶

۳-۳۳-تعریف سیستم اطلاعاتی۱۳۶

۳-۳۴-انواع سیستم های اطلاعاتی۱۳۶

۳-۳۵- متولوژی چیست ؟۱۳۷

۳-۳۵-۱- انواع متولوژیهای طراحی سیستم :۱۳۸

۳-۳۵-۲- انواع روشهای ساخت یافته :۱۳۸

۳-۳۶- نمودارهای جریان داده فیزیکی :۱۳۸

۳-۳۷- علائم مورد نیاز D.F.D139

۳-۳۸- نمودار مفهومی D.F.D وضعیت موجود۱۴۰

روغنکاری دستی۱۴۸

روغنکاری با تفنگهای گریسکاری قدرتی۱۴۸

سیستم مرکزی فشار روغن۱۴۸

روغنکاری قطره ای۱۴۹

۳-۳۹-۳- برنامه ریزی زمانی روغنکاری۱۴۹

۳-۳۹-۴- پرسنل روغنکاری و مشخصات خاصه آنها۱۵۱

۳-۳۹-۵- علل از کار افتادگی به واسطه سرویس و روغنکاری نامناسب۱۵۳

۳-۳۹-۶- برگ درخواست تعمیرات (اصلاحی- اضطراری)۱۵۸

۳-۳۹-۷- کارت مشخصات فنی دستگاه :۱۶۳

۳- ۳۹-۸ – فرم سالیانه تعمیرات و نگهداری۱۶۴

۳-۳۹-۹- فرم انبار و خدمات فنی۱۶۷

۳-۳۹-۱۰- فرم سفارش و دستور کار تعمیرات:۱۶۸

۳-۳۹-۱۱- فرم گزارش هفتگی کارهای تعمیراتی در زمان سرویس P.M 172

۳-۳۹-۱۲- فرم برنامه هفتگی سرویس و نگهداری۱۷۵

۳-۳۹-۱۳- کارت تعمیرات۱۷۷

۳-۳۹- ۱۴- برگ درخواست لوازم یدکی از انبار۱۸۰

۳-۳۹-۱۵- فرم گزارش توقف فنی ماشین آلات۱۸۳

۳-۴۰- وضعیت تعمیرات و نگهداری دستگاه های موجود (فعلی) شرکت:۱۸۵

۳-۴۰-۱- خلاصه ای از وضعیت دستگاه اکسترودر ۱۸۶

۳-۴۰-۲- خلاصه ای از وضعیت دستگاه اینجکشن ۸۰ تن:۱۸۶

۳-۴۰-۳- خلاصه ای از وضعیت دستگاه پرس ۱۶۰ تن:۱۸۷

۳-۴۱-فرم شناسنامه دستگاه۱۸۷

فصل چهارم

۴-۱- ضرورت برنامه ریزی تعمیرات و نگهداری ۱۹۱

۴-۲- هماهنگی بین بخش تولید و بخش نگهداری و تعمیرات۱۹۳

۴-۳- زمان بندی نگهداری و تعمیر پیشگیری۱۹۴

۴-۴ – اولویت بندی:۱۹۵

منابع و مآخذ ۱۹۷

تعمیرات نگهداری شرکت ارتباط سپهر

دانلود گزارش کارآموزی مدیریت تعمیرات و نگهداری شرکت ارتباطات

رشته مدیریت صنعتی

گزارش کارآموزی کنترل کیفیت شرکت ریسندگی و بافندگی

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

دانلود پروژه کار آموزی کنترل کیفیت ریسندگی بافندگی عالی پوش

امروزه در دنیای صنعت، استفاده از روش های آماری، جزء لاینفک نظامنامه های کیفیتی است. در حالی که در ایران، بحث روش های آماری کنترل فرایند در سال های اخیر مطرح شده و شاید برای همه گیر شدن به زمانی طولانی نیاز داشته باشد. پروژه حاضر قصد دارد به روشی ساده SPC را آموزش داده، روش های اجرا و پیاده سازی آن را در سطح کارخانه های کشورمان مطرح کند.

فهرست مطالب

فصل اول

تاریخچه شرکت

چارت سازمانی

مقدمه

تعریف کنترل کیفیت

تاریخچه کنترل کیفیت

فصل دوم

قسمت حلاجی

اپتیمکس

Seprator

Condansor

Feed box

OEC

Mixer

Flack feed

ترازوها

ABK

فصل سوم

خط حلاجی برای الیاف مصنوعی

کنترل کیفیت در حلاجی

شوت فید

مزیت شوت فید

عملکرد پرشر سوئیچ

چشمی

کاردینگ

اهداف کاردینگ

سیلندر

دافر

دلایل ایجاد نپ

سیستم اتولولر

عملیات سمباده زنی و شوت زنی

فصل چهارم

نکاتی در مورد کاردینگ های کارخانه عالی پوش ابهر

MK5 کاردنیگ

ماشین های شش لاکنی و هشت لاکنی

سیستم خازنی و ترومپت

VSM

سیستم داف بانکه ها و فشار مورد نیاز در بخش کشش

اپن اند

قطعات و قسمتهای مختلف در هر واحد

نحوه عملکرد پیوند زن

ماشین های چند لاکنی

فصل پنجم

مکانیزم ضد نواری

تابندگی

مکانیزم انتقال قدرت

برخی تنظیمات ماشین دولاتابی

رنگرزی

مکانیزم ماشین های رنگرزی

خشک کن

تصفیه پساب رنگرزی

طرح کیفیت رنگرزی

بسته بندی

تعویض لات

تغییرات و تنظیمات که روی اپن اند صورت می گیرد

نظافت و تعمیرات

فصل ششم

دستوالعمل استفاده از تجهیزات و اندازه گیری

محاسبه قیمت تمام شده یک کیلو گرم نخ پنبه ای از حلاجی به تولی

سیستم تاسیسات کارخانه عالی پوش

تهویه

دو نکته مهم درباره Cross Clean های عالی پوش

فصل هفتم

انواع مشخصات نمودار کنترلی

نمودارهای کنترلی برای مشخصات متغییر

اصول آماری نمودارهای کنترل

اصول آماری نمودار کنترل R

لزوم بکارگیری همزمان نمودارهای کنترل میانگین و دامنه(Xو R)

اصول آماری نمودار X با استفاده از تخمین S

اصول آماری نمودار کنترل S

اصول آماری نمودار کنترل میانگین با دامنه متحرک (I-MR)

نمودار کنترل وصفی

نمودار کنترل اقلام معیوبنمودار P

اصول آماری نمودارهای کنترلی P

نمودار کنترلی برای تعداد اقلام معیوب نمودار np

نمونه گیری در نمودار کنترل p و np

نمودار کنترل تعداد نقص های (C و U)

اصول آماری نمودار کنترلی C

اندازه نمونه در نمودارهای کنترل C و U

تحت کنترل در آوردن نمودارهای کنترل وصفی

جداول مربوط به دستورالعمل کنترل کیفیت شرکت عالی پوش ابهر

منابع و ماخذ

دانلود گزارش کارآموزی کنترل کیفیت شرکت ریسندگی و بافندگی

کنترل کیفیت شرکت ریسندگی بافندگی عالی پوش کار آموزی کنترل کیفیت ریسندگی بافندگی عالی پوش


گزارش کارآموزی مدیریت در هلال احمر

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

دانلود پروژه کار آموزی مدیریت در هلال احمر

کشور ایران به علت ا ینکه در مسیر سلسله جبال آلپ هیمالیا قرار دارد یکی از مناطق مهم زلزله خیز دنیا محسوب می شود و به همین جهت اکثر شهرهای مهم کشور و به خصوص تهران یعنی مرکز مهم سیاسی و اقتصادی میهن اسلامی در معرض خطر جدی زلزله مخرب و ویرانگر قرار دارند و نیز عدم رعایت مقررات ایمنی در ساخت و ساز ها این خطرات را به صورت تصاعدی افزایش داده است و استفاده بی رویه از منابع طبیعی و تخریب جنگلها و عدم التزام به مراعات مسائل زیست محیطی بسیاری از مناطق کشور را در برابر خطر سیل آسیب پذیر ساخته است و به همین نحو خطر طوفان صاعقه و سایر حوادث غیر مترقبه که افزون بر سی مورد می شود جدی و قابل تامل است . بنا بر همین مقولات کشور ایران جزء ده کشور حادثه خیز مهم دنیا تلقی می شود . از بدیهیات مسلم آن است که پیشگیری قبل از وقوع حادثه امری ضروری و ارزان و مقدم بر امداد و نجات پس از حادثه می باشد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان موسسه ای امدادی و عام المنفعه که از تجربیات نزدیک به هشتاد سال فعالیت برخور دار است در امر قبل از حادثه عمده فعالیت خود را به موضوع (آمادگی )و( آموزش کمک های اولیه ) متمرکز نموده است و معتقد است که مردم باید باور کنند که ( حادثه خبر نمی کند ) و شعار جمعیت هلال احمر آن است که (در هر خانواده ایرانی حد اقل یک نفر آموزش دیده وجود داشته باشد )بر همین اساس کلیه امکانات خود را برای آموزش همگانی بسیج نموده است نهضت بین الملی صلیب سرخ و هلال احمر تشکیلاتی بین المللی است که وظیفه اصلی آن کمک رسانی به افراد آسیب دیده از حوادث طبیعی و غیر طبیعی و همچنین ارائه خدمات بشر دوستانه به افراد د آسیب پذیر جامعه می باشد .

فهرست مطالب

فصل اول آشنایی با مکان کارآموزی

مقدمه

تاریخچه ی نهضت بین المللی صلیب سرخ

کمیته بین المللی صلیب سرخ

وظایف کمیته بین المللی صلیب سرخ

فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر

هدف کلی فدراسیون

وظایف فدراسیون

جمعیت های ملی هلال احمر یا صلیب سرخ

اهداف جمعیت های ملی

شرایط به رسمیت شناختن یک جمعیت از نظر داخلی

شرایط به رسمیت شناختن جمعیت های ملی توسط کمیته بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر

شرایط به عضویت در آمدن یک جمعیت در فدراسیون بین المللی جمعیت های هلال احمر

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

اهداف جمعیت

وظایف جمعیت

تشکیلات جمعیت هلال احمر ایران

سازمان امداد و نجات

سازمان داوطلبان

سازمان جوانان

سازمان تدارکات پزشکی

معاونت درمانی و توانبخشی

اداره کل امور بین الملل

مرکز آموزش و تحقیقات

اهداف این مرکز

تاریخچه سازمان جوانان صلیب سرخ

تاریخچه سازمان جوانان هلال احمر

اهداف سازمان جوانان

سیا ست های سازمان

تاریخچه اهداف و وظایف صلیب سرخ و هلال احمر

وظایف اعضای جمعیت

عناوین گروههای بشر دوستانه

خدمات داوطلبانه

تعریف داوطلب

ویژگی های یک داوطلب

انواع داوطلب

تعریف خدمت داوطلبانه

ضرورت و اهمیت خدمات داوطلبانه

داوطلبی در امور خاص

مواردی که داوطلبان برای انجام خدمات داوطلبانه بایستی انجام دهند

اعضای هر گروه داوطلب برای انجام یک خدمت داوطلبانه باید دارای چه خصوصیات مشترکی باشند

داوطلبی در مرکز خاص چیست

انواع خدمت د اوطلبانه در یک مرکز خاص

یک داوطلب برای آشنایی بیشتر با یک مرکز خاص چه باید بکند

داوطلبی در موارد خاص چیست

تفاوت داوطلبی در موارد خاص با داوطلبی در مراکز خاص

کار گروهی

واژه گروه

تعاریف گروه

ویژ گی های یک گروه

خصوصیات یک گروه کاری

انواع گروه از نظر سازمانی

انواع گروها از نظر شفیع آبادی

ویژ گی ها و خصوصیات مشترک گروهها

علل جذب افراد در گروهها

عوامل جذب فرد به گروه از نظر کارت رایت

گروه ها برای اعضای خود چه کار می کنند

چه عواملی بر گروهها تاثیر می گذارند

تعریف هنجارها در گروه

مراحل اصلی در تشکیل و راه اندازی گروه

مراحل پیشرفت گروه

تعریف نقش و انواع نقش در گروه

ویژگی های گروههای کارآمد (اثر بخش )

نکات مهم برای تشکیل یک تیم

تعریف تیم

تفاوت تیم و گروه

تکنیک های تصمیم گیری گروهی

نقاط قوت تصمیم گیری های گروهی

نقاط ضعف تصمیمات گروهی

تعریف عضو شاخه دانش آموزی هلال احمر مدارس

اهداف و وظایف شاخه دانش آموزی هلال احمر

اهداف

وظایف

وظایف عضو در شاخه دانش آموزی هلال احمر

خط مشی عمومی گروههای چهارگانه در جهت ارائه خدمات امدادی

خط مشی اجرایی گروه تسکین الام بشری

خط مشی اجرایی گروه تامین احترام به انسانها

خط مشی اجرایی گروه حمایت از زندگی و سلامت انسا نها

خط مشی اجرایی گروه صلح و دوستی

اصول کمک های اولیه و امداد رسانی

تعریف کمک های اولیه

تعریف امداد گر و تکنسین

نقش و وظایف امداد گر در صحنه آسیب

خصوصیات امدادگر

فصل دوم بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموز

مبانی مدیریت استراتژیک منابع انسانی

تعریف

جنبه‌های مدیریت منابع انسانی

جنبه‌های سخت (Hard Version of HRM)

جنبه‌های نرم (Soft Version of HRM)

اهداف HRM

اهداف جزئی و خاص

ویژگیهایی از مدیریت منابع انسانی

چند تذکر

فعالیت‌های اصلی مدیریت منابع انسانی

سازمان

روابط شغلی

تامین منابع انسانی

مدیریت عملکرد

مدیریت پاداش

روابط کارکنان

موضوعهای پرسنلی در منابع انسانی

نقش درحال تغییر منابع انسانی

چالشها

نتیجه گیری

مهمترین وظائف مدیریت منابع انسانی عبارتند از :

منابع تامین نیروی انسانی

محاسن و معایب تامین نیرو از داخل و خارج

جدول شماره یک

جایگزینهای کارمندیابی

طراحی و اجرای نظام ارتقاء و انتصاب

مزایای برنامه ریزی نیروی انسانی

دلایل تغییرات محیطی

ممیزی وضعیت

تجزیه و تحلیل محیطی

محیط اقتصادی

محیط اجتماعی

محیط سیاسی

محیط قانونی

محیط جغرافیائی

محیط فرهنگی

محیط تکنولوژیکی

محیط کاری

ارزیابی سازمانی

رسالت یا اهداف اساسی سازمان

جو سازمانی

منابع

ساختار سازمانی

روشهای پیش بینی نیروی انسانی

برآورد منابع انسانی در دسترس

نیروی انسانی در تعالی سازمانی

منابع انسانی در مدل تعالی سازمانی

فرآیندها و زیرفرآیندها

فصل سوم نتیجه گیری و پیشنهادات

دانلود گزارش کارآموزی مدیریت در هلال احمر

کارآموزی مدیریت