دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی

دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی و پروژه کاراموزی کار ورزی

دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی

دانلود گزارش کارآموزی و کارورزی و پروژه کاراموزی کار ورزی

گزارش کارآموزی اداره برق منطقه ای کوار

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارورزی اداره برق منطقه ای کوار

در مهندسی برق، واژه زمین یا ارت با توجه به کاربردهای آن دارای معانی متفاوتی است زمین در یک مدار الکتریکی می‌تواند نقش یک نقطه مبدا را داشته باشد که بر طبق آن بقیه ولتاژهای الکتریکی را اندازگیری می‌کنند

واژه زمین همچنین به مسیری کلی برای بازگشت جریان به منبع نیز اطلاق می‌شود این واژه در مورد یک اتصال مستقیم به زمین نیز مورد استفاده قرار می‌گیردیک مدار الکتریکی ممکن است به دلایل مختلفی به زمین متصل شده باشد در مدارهای قدرت این اتصال‌ها معمولا برای بالا بردن ایمنی و محافظت افراد یا دستگاه‌ها از تاثیرات معیوب بودن عایقکاری هادی‌ها ایجاد می‌شود اتصال به زمین در مدارهای قدرت از آسیب دیدن عایق‌های مدار در اثر افزایش ولتاژ بین زمین و مدار جلوگیری کرده و این ولتاژ را در یک حد معین محدود می‌کند از اتصال زمین برای جلوگیری از افزایش الکتریسیته ساکن در هنگام حمل مواد قابل اشتعال یا تعمیر تجهیزات الکترونیکی نیز استفاده می‌کنند در برخی از انواع تلگراف‌ها و شبکه‌های انتقال زمین به تنهایی نقش یکی از هادی‌ها را ایفا می‌کند و به عنوان مسیر بازگشت جریان به منبع مورد استفاده قرار می‌گیرد با این کار در هزینه ایجاد یک خط جداگانه برای بازگشت جریان صرفه‌جویی می‌شود در اندازگیری از زمین به عنوان یک پتانسیل الکتریکی ثابت استفاده می‌کنند که با توجه به اختلاف پتانسیل هر قسمت از مدار از زمین میزان پتانسیل آن قسمت را مشخص می‌کنند یک زمین الکتریکی باید از ظرفیت انتقال جریان مناسبی برخوردار باشد تا بتوان از آن به عنوان مبدا صفر ولتاژ استفاده کرد

فهرست مطالب

مقدمه

یک نمونه اتصال الکتریکی به زمین در کنار مجرای عبور آب

ارتباطات رادیویی

تاسیسات سیم کشی قدرت

انتقال انرژی الکتریکی

زمین کردن و صفر کردن در تاسیسات الکتریکی

زمین کردن الکتریکی سه نوع است

شبکه زمین

طراحی شبکه زمین در حالت ماندگار

انواع اتصالی

انواع رله و کاربرد آن

پست

معایب پستها با عایق گازی

راکتور ها

برق گیر

حفاظت

معرفی گرایش های پست توزیع

پست های سیستم انتقال

استخرهای قدرت الکتریکی

توزیع انرژی الکتریکی

انواع پستهای فشار قوی از نظر عملکرد

کلیدهای قدرت بریکر

ویژگیهای مشترک بریکرها

دسیکانکت سکسیونرDiscon nect 60

ترانسفورماتور ولتاژPT

دلایل اتصال کوتاه شدن ثانویۀ CT

عایق های بکار رفته در CT ها

آثار وقوع خطا

هدف از طراحی یک سیستم حفاظتی

مشخصات و خصوصیات سیستم حفاظت

تعاریف مقدماتی در رله های حفاظتی

رله فوق جریانی Over Current relays

انواع رله های جریان زیاد از لحاظ منحنی مغناطیسی

خرید گزارش کارآموزی اداره برق منطقه ای کوار دانلود گزارش کارورزی اداره برق کار اموزی اداره برق منطقه ای پروژه کار ورزی شرکت برق  برق صنعتی

دانلود گزارش کار آموزی در اداره برق

گزارش کارآموزی کامپیوتر در سازمان تامین اجتماعی

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارورزی بخش فرآبری داده های سازمان تامین اجتماعی

نظم اجتماعی از موضوعات مهم جامعه شناسی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است حال آنکه تا حداقلی از نظم وجود نداشته باشد

نمیتوان از ماهیتی به نام جامعه سخن راند و اصولا هر گونه برداشتی از جامعه مسبوق به این پیش فرض است که حداقلی از نظم وجود دارد با وجود این بسیاری از جامعه شناسان بویژه آنهایی که سودای تغییر در سر داشته اند از کنار این مسئله به راحتی گذشته اند در صورتی که نه هر تغییر ذاتا مطلوب و پذیرفتنی است و نه هر نظمی ماهیتا نا مطلوب و قابل نقد بلکه می توان به لحاظ نظری نظم های متفاوتی را انتزاع کرد از سوی دیگر هر گونه تغییری طلب نظم مطلوب است بنابراین پرداختن به موضوع نظم اجتماعی چرایی و چگونگی محقق شدن آن عوامل تقویت کننده و تغییر دهنده نظم و از اهمیت بسیاری برخوردار است عوامل بسیاری در چگونگی نظم اجتماعی موثرند نظام اجتماعی متشکل از خورده نظامهای بسیاری است و هر یک از این خرده نظامها نقش تنظیمی یا اختلالی در نظم اجتماعی دارند یکی از این خرده نظامها نظام تامین اجتماعی است که من تصمیم گرفتم به دلیل نقش مهم آن در تنظیم زندگی افراد جامعه به آن وارد شده و آثار آن را در نظم اجتماعی در حد بسیار مختصر نشان دهم من در مدت کارآموزی در این سازمان جدا از آشنا شدن با ساختار سازمانهای دولتی و روابط کاری مرسوم بین کارمندان آنها تجربیات جدیدی در رابطه با سیستمهای شبکه و بانکهای اطلاعاتی بدست آوردم و همچنین فرصتی پیش آمد تا آموخته های قبلی خود را که بصورت تئوری خوانده بودم به طور عملی اجرا و به نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آگاهی پیدا کنم در زمینه سخت افزاری هم تجربیات جالبی بدست آوردم که در متن به آنها اشاره می کنم پایان سخن این که تحقیق تنها به بخش کوچکی از تلاش و زحمات افراد سخت کوش و متعهد این سازمان در تحقق اهداف کلی نظام اجتماعی اشاره شده که امیدوارم کمی ها و کاستی های این نوشته را به حساب گستردگی و وسعت کارها و وظایف این سازمان بگذارید
دانلود گزارش کارآموزی بخش فرابری داده های سازمان تامین اجتماعی
گزارش کارآموزی تامین اجتماعی بخش فرآبری داده ها

فهرست مطالب

چکیده

پیشگفتار

فصل اول معرفی سازمان تامین اجتماعی

نقش خرده نظام تامین اجتماعی در جامعه

تامین اجتماعی و فرایند شکل گیری آن

عوامل موثر بر ظهور نظام تامین اجتماعی

آثار مثبت تامین اجتماعی در جامعه

فصل دوم واحدهای اداره تامین اجتماعی شعبه نه

واحد نام نویسی و حسابهای انفرادی

واحد درآمد

واحد اجرائیات

واحد بازرسی

باجه دریافت

امور مالی

امور اداری

مستمری ها

امور بیمه شده گان

فصل سوم سایر فعالیتهای سازمان تامین اجتماعی

بیمه بافندگان قالی و قالیچه و گلیم و زیلو

بازنشستگی پیش از موعد در کارهای سخت و زیان آور

فصل چهارم بانک اطلاعاتی اداره تامین اجتماعی شعبه نه

توضیح در رابطه با بانک اطلاعاتی شعبه

دلایل استفاده از فاکس پرو

شرح محیط کاری فاکس پرو

فرمانهای آموخته شده در طول دوره

فصل پنجم شبکه داخلی شعبه

شرح شبکه داخلی شعبه

فرمانهای آموخته شده در طول دوره

فصل ششم فعالیتهای سخت افزاری

شرح فعالیتهای سخت افزاری

نحوه نصب کارت شبکه

فصل هفتم ضمائم و پیوستها و جداول

نگاهی گذرا بر عملکرد شعبه دو تهران

آمار بیمه شده گان

نمودار وضعیت پرونده های مطالباتی

واحد مستمری ها

واحد نام نویسی و حسابهای انفرادی

گزارش اجرایی عملیات مرحله سوم طرح سامان سوابق بیمه شده گان

در صد بیمه شده گان شناسایی شده و ناشناس

آمار شاخص های مهم عملیاتی شعبه دو تهران

آمار بیمه شده گان

آمار مستمری بگیران

آمار پرونده های مطالباتی

آمار واحد نام نویسی

آمار واحد اجرائیات

آمار واحد بازرسی

واحد امور بیمه شده گان

واحد امور اداری

واحد ساماندهی

مقایسه بدهی های وصول شده و نشده واحد اجرائیات

آمار تعداد بازرسی های انجام شده

چارت سازمانی

منابع

دانلود گزارش کارآموزی بخش فرابری داده های سازمان تامین اجتماعی خرید گزارش کار اموزی اداره تامین اجتماعی پروژه گزارش کارورزی سازمان تامین اجتماعی

دانلود گزارش کار آموزی سازمان تامین اجتماعی بخش فرآبری داده ها

گزارش کارآموزی سالن رنگ ۲ و تجهیزات مکانیکی آن و مطالبی در رابطه با اینورتور

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارآموزی سالن رنگ ۲ و تجهیزات مکانیکی آن و مطالبی در رابطه با اینورتور

تقریبا هیچ کس در این مورد شکی ندارد که اختراع چرخ سبب اختراع بسیاری از وسایل دیگر شد این وسیله ساده با نیروی عظیم خود به بشر این امکان را داد تا به آرزوهای دیرینه خود مبنی بر دستیابی به درجه ای فراتر از جابجایی و تحرک ساده برسد

با این حال زمان دقیق این اکتشاف در تاریخ در دسترس نیست ولی این احتمال وجود دارد که طرح و ایده این اختراع از غلتک هایی که برای تکان دادن اجسام سنگین و غیر قابل حرکت استفاده می شده است گرفته شده باشد و درست از همین جاست که داستان اتومبیل و خودرو آغاز می شود کار حمل و نقل چه کالا و چه مسافر از زمانی که کالسکه ها و ارابه ها مهندسی پیشرفته را به کار گرفتند رو به آسانی گروید و پیگیریهای بدون وقفه و پیشرفت های تکنولوژی سبب شد تا افرادی همچون کارل بنز Karl Benz گوتلیب دایملر Gottlieb Daimler و ویلهلم می باخ Wilhelm Maybach طرح ریزی اختراعی را که خبر رسان آغاز عصر خودرو بود انجام دهند عصری که تماما چهره ای پر جنب و جوش و فعال داشت و هنگامی که قدرت حرکت و ابزارآلات ماشینی نیز باهم آمیخته شدند کم کم تبدیل به تفریحی خوب و لذت بخش شد امروزه ابتکار و ذهن خلاق آن پیشگامان و مخترعان سنتی دیرینه را برای ما باقی گذاشته است سنتی که خودرو سازان متعهد به حفظ و نگهداری آن هستند تضمین این نکته که آنها می توانند جابجایی و حرکت ما را با ساختن ماشین هایی که همیشه قسمتی از انقلاب چرخ هستند تامین کنند در ابتدا به بررسی تاریخچه خودرو در ایران می پردازیم اولین اتومبیل ایران در سال ۱۹۰۰ میلادی توسط مظفرالدین شاه به کشور وارد شد که برخلاف خودروهای امروزی سوخت آن نفت بود در ابتدا به علت نبود راه های مناسب و سوخت که از روسیه وارد می شد استقبال چندانی از این وسیله نشد ولی با گذشت زمان ورود خودرو به کشور سرعت بیشتری یافت به طوری که در سال ۱۳۰۵ تعداد اتومبیل های ایران به ۶۰۸ دستگاه رسیده بودکه در بین آنها ۳۶ دستگاه مربوط به سفارتخانه ها بودند اولین تصادف معروف ایران نیز در همین سال به وقوع پیوست و موضوع آن از این قرار بود که هنگامی که درویش خان نوازنده معروف تار سوار بر یک درشکه کرایه ای بود در اثر تصادف با یک اتومبیل جان سپرد این حادثه مقدمه ای برای ایجاد قانون مجازات رانندگان متخلف شد پس از این واقعه اتومبیل وزیر پست و تلگراف وقت که به شمال رفته بود با یک گاری تصادف کرد و از حرکت باز ماند پس از این دو حادثه کمیسیونی در تهران برای بررسی راه های جلوگیری از تصادفات اتومبیل تشکیل شد این کمیسیون دستور به کارگیری مامورین راهنمایی و رانندگی را در تهران و شمیران صادر کرد و نیز دستور داده شد که تنها پس از معاینه اتومبیل به صاحبان آنها تصدیق داده شود بازار و رضایت مشتری واقعیت های موجود محیط اقتصادی توقع مردم و رسالت ملی وضعیت رقبای جهانی و پیش بینی آینده آنها در روند حرکتی موجود پویایی و انعطاف پذیری برنامه در نظر گرفته شود دستیابی به دانش فنی و امکانات طراحی و ساخت خودروهای جدید گسترش و تعمیق ساخت داخل خودکفایی ملی قطعات خودرو ورود به بازارهای جهانی و دستیابی به تراز ارزی را می توان از جمله اهم اهداف این برنامه استراتژیک نام برد تحقق این اهداف در گرو برنامه ریزی و اجرای صدها طرح و پروژه کوچک و بزرگ به منظور اصلح خطوط تولید بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات افزایش ظرفیت تولید و تنوع بخشیدن به محصولات بوده است که اغلب این طرح ها طی سالهای اخیر به بهره برداری رسیده اندازجمله مهمترین این پروژه هاعبارتند از اصلاح و بازسازی تجهیزات سالن پرس موجود و احداث سالن تولید وایجاد خطوط پرس جدید اصلاح نوسازی و توسعه ظرفیت خط رنگ نوسازی و ایجاد خطوط مونتاژ انواع بدنه سواری اصلاح نوسازی و توسعه ظرفیت تولید خطوط مونتاژ نهائی سواری افزایش ظرفیت خطوط ریخته گری و ماشینکاری چدن احداث سالن و ایجاد خطوط ریخته گری و ماشینکاری قطعات آلومینیومی موتور پژو ۴۰۵ و ایجاد خطوط مونتاژ قطعات منفصله ایجاد مراکز تحقیق توسعه و طراحی خودرو و مجموعه های آن از جمله موتور اصلاح و تکمیل امکانات پشتیبانی شامل تجهیز سخت افزارهای کامپیوتری و ایجاد شبکه جامع مکانیزه اطلاعات ایران خودرو با تکیه بر تجارب گرانقدر سال های اخیر با بهره گیری از نتایج و دستاوردهای برنامه جامع ۷ ساله خود دست اندرکار تدوین برنامه جامع ۱۰ ساله است که جهانی شدن را هدف گرفته است این برنامه بر ۴ مقوله رشد راهبری صنعت کشور بازار سازی و بازاریابی و مشارکت بین المللی مبتنی می باشد دورنمای مطلوب ایران خودرو در این برنامه استراتژیک آن است که به بزرگترین و موفق ترین شرکت ایران با قابلیت های رقابتی کلاس جهانی تبدیل شود با توجه به تجارب و نتایج حاصله از اولین برنامه جامع ۷ ساله شرکت ۸۰-۱۳۷۴ شرکت ایران خودرو این بار به شیوه ای نو و با جلب مشارکت لایه های بیشتری از مدیران و کارشناسان خود در حال تدوین اهداف و برنامه جامع خود برای دهه آینده است در این برنامه استراتژیک که راهنمای همه تصمیمات و اقدامات گروه ایران خودرو خواهد بود شاخص ها و عوامل زیر به عنوان سرلوحه همه تلاش ها و مرکز ثقل همه فعالیت ها انتخاب شده اند کیفیت در مدیریت و اشاعه فرهنگ رقابتی کیفیت در محصول و خدمات بهبود مستمر در فرآیندها با تاکید بر فرآیند خودروساز شدن کسب حداکثر کیفیت با حداقل هزینه ایران خودرو انتظار دارد در چارچوب این برنامه که از ابتدای سال ۱۳۸۱ انسجام بخش فعالیتها و راهنمای سیاست گذاری ها و تصمیم گیری ها خواهد بود بتواند در سالهای میانی دهه آینده به قابلیت های لازم برای تبدیل شدن به یک شرکت تراز جهانی دست یابد و از این طریق برسرافرازی ها افتخارات و اعتبارات جمهوری اسلامی ایران در عرصه های صنعت و اقتصاد بیافزاید خودکفائی یکی از اهداف اصلی در برنامه جامع ۷ ساله شرکت ایران خودرو تعمیق ساخت داخل قطعات خودروهای تولیدی است که با تشکیل شرکت ساپکو و فعالیتهای چند ساله آن این مهم تحقق یافته است تبلور اقدامات انجام شده در ساخت داخل نمودن قطعات پیکان ۱۶۰۰ پژو ۴۰۵ پژو آر-دی خودروی پارس و سمند خودروی ملی به شرح زیر می باشد خودکفایی پیکان ۱۶۰۰ ساخت داخل نمودن قطعات پیکان در سال ۱۳۷۰ با ایجاد واحد خودکفایی ایران خودرو آغاز گردید به منظور ایجاد امکان تولید بیشتر و با هدف ساخت داخل نمودن قطعات خودروهای مختلف واحد خودکفایی مذکور در سال ۱۳۷۲ به شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو ساپکو منتقل گردید با تاسیس این شرکت برنامه ریزی های انجام شده در مورد ساخت داخل نمودن قطعات پیکان به ثمر نشسته است به طوری که اکنون حدود ۵/۹۸% از قطعات آن در داخل کشور ساخته می شود خودکفایی پژو ۴۰۵ ساخت داخل نمودن قطعات پژو ۴۰۵ از سال ۱۳۷۳ در دستور کار شرکت ساپکو قرار گرفته و در حال حاضر با احتساب اقلام حذف شده از پک PACK و اقلامی که خودکفایی آن در تعهد ایران خودرو می باشد بالغ بر ۸۷% از قطعات خودرو پژو خودکفا گردیده است خودکفایی پژوآردی از آنجا که خودرو آر-دی تلفیقی از اتومبیل های پژو ۴۰۵ و پیکان ۱۶۰۰ می باشد لذا برای بخش زیادی از اقلام مشترک شرکت ساپکو اقدام به تهیه مدارک فنی و عقد قرارداد نموده است در حال حاضر تعداد ۱۷۹ قطعه از قطعات مخصوص خودرو RD توسط شبکه قطعه سازان داخلی به تولید انبوه رسیده و برای تعداد ۲۱۴ قطعه نیز قرارداد منعقد گردیده است خودکفایی خودروی پارس خودروی پارس در شرکت ایران خودرو طراحی و خودکفایی قطعات آن از سال ۱۳۷۸ آغاز گردیده است و از مجموع ۱۸۱۹ قطعه آن ۱۴۶۰ قطعه در برنامه خودکفایی ساپکو قرار دارد خودکفایی سمند خودروی ملی ساخت داخل کردن قطعات سمند خودروی ملی توسط شرکت ساپکو مورد بررسی قرار گرفته است و تا پایان سال ۱۳۷۹ ۱۶۲۲ قطعه از قطعات این خودرو به خودکفایی رسیده است معاونت تحقیقات ومهندسی این معاونت با هدف همکاری با مهندسی تولید و مرکز تحقیقات در خصوص تولید آزمایشی محصولات جدید و بهبود وضعیت محصولات موجود در سال ۱۳۷۸ تشکیل شد واحدهای طراحی فرآیند مهندسی خودرو طراحی فرآیند مهندسی نیرومحرکه طراحی فرآیند مهندسی قالب و پرس و برنامه ریزی و کنترل مهندسی تحت نظر این معاونت مشغول به فعالیت هستند شرح وظایف این معاونت عبارت است از طراحی فرآیند شامل تهیه فرآیند های خطوط تولید و زمان سنجی آنها طراحی تهیه و به روز آوری لی اوت سالنهای تولیدی و کل شرکت تعیین و تأیید مشخصات فنی جیگها ماشین آلات و تجهیزات مربوطه تعیین و تأیید مشخصات قالبها و نصب خطوط پرس تهیه نقشه ها و مدارک مورد نیاز واحدهای مربوطه بالانس و ظرفیت سنجی خطوط تولیدی و ارتقاء اتوماسیون تدوین برنامه ریزی و کنترل پروژه فعالیتهای مرکز مهندسی طراحی سیستمهای ارگونومی میان انسان محیط زیست و ماشین آلات طراحی بهبود و نظارت بر اجرای سیستمها و روشهای حمل و نقل مواد و محصولات طراحی ساخت و برنامه ریزی سیستمهای کنترل تولید هوشمند Room CCR Control Central و Assembly Line Control ALC نیرو محرکه این معاونت متشکل از چهار کارخانه موتورسازی ۱و۲ گیربکس سازی و اکسل سازی است و در زمینه ساخت موتور بنزینی سواری پیکان و پژو و گیربکس پیکان و اکسل پیکان و پژو فعالیت دارد کارخانه موتورسازی بزرگترین سازنده موتورهای بنزینی در ایران است در خطوط تولید این کارخانه موتور پیکان و انواع موتورهای پژوXU5 و XU9 و موتور انژکتوری XU7 مخصوص خودرو پارس و سمند تولید می گردد هم اکنون موتور پیکان در دو مدل کاربراتوری و انژکتوری تولید می شود و ضمنا” بزودی تولید موتور پژو ۲۰۶ نیز شروع خواهد شد همچنین قطعات سیلندر سرسیلندر اگزوز مینفلد هوا فلایویل کپه یاتاقان دنده استارت رینگ و چرخ دنده تایمنیگ موتور پیکان در خطوط مختلف آن ماشینکاری می شود ظرفیت تولید موتور پیکان در یک شیفت کاری ۲۰۰ دستگاه و موتور انواع پژو ۱۲۰ دستگاه در یک شیفت کاری است این کارخانه در سال ۱۳۷۶ موفق به دریافت گواهی ایزو ۹۰۰۲ از شرکت BSI انگلستان گردیدهمچنین در سال ۱۳۷۹ گواهینامه استاندارد آلودگی ECE1504 برای خودروی پارس و در سال جاری برای خودروی RD اخذ گردیده است
کارخانه گیربکس سازی در این کارخانه عملیات ماشینکاری پوسته گیربکس پوسته کلاچ و گلدانی عقب انجام می شود و سپس در خط مونتاژ گیربکس کامل مونتاژ و تست می گردددر این کارخانه تعداد ۶۵۰ دستگاه گیربکس تولید می شود

فهرست مطالب

مقدمه

ایران خودرو

سال شمار تولید انواع سواری

خودکفائی

خودکفایی پیکان ۱۶۰۰

خودکفایی پژو ۴۰۵

خودکفایی پژوآر-دی

خودکفایی خودروی پارس

خودکفایی سمند خودروی ملی

معاونت تحقیقات ومهندسی

نیرو محرکه

کارخانه گیربکس سازی

کارخانه اکسل سازی

کارخانه موتورسازی شماره۲

ایزو

آموزش

مرکز آموزش ایران خودرو

زیست

تاریخچه سیستم مدیریت زیست محیطی

مرکز تحقیقات زیست محیطی

میزان مصرف سوخت و انتشار گاز دی اکسید کربن از خودرو

مواد بکار گرفته شده در ساخت خودرو

سالنها وقسمتهایی از ایران خودرو

سالن پرس شماره ۳ ایران خودرو

سالن رنگ شماره ۲ ایران خودرو

کارگاه ریخته گری چدن

مدیریت

معاونت اجرائی

آمار تولیدات سالهای اخیر

گواهینامه های بین المللی اخذ شده

مدیریت بدنه سازی

مدیریت برش و پرس

مدیریت قالب و پرس

مدیریت رنگ

مدیریت مونتاژ

گواهینامه های بین المللی اخذ شده

گواهینامه های کیفی

گواهینامه های زیست محیطی

سالن رنگ ۲

سطح ۰ ۰ متر

سطح ۸/۶

سطوح ۱۰ و ۱۳ متر

سطح ۱۱ ۵ متر

سطح ۱۷ ۵ متر

سطح ۲۵ متر

پروسه کامل یک بدنه از بدنه آهن تا پولیشکاری رنگ رویه

شرح کامل پروسه

شرح تجهیزات

کانوایر هوایی

چگونگی حرکت

مزایای کانوایر هوایی

معایب کانوایرهای هوایی

کا نوایرهای زمینی

کانوایرهای زمینی طولی

PRB

کانوایرهای زمینی عرضی

طولی

حرکت عرضی

حرکت دورانی

CTC

آموزش درایو های الکترونیکی الکتروموتورهای AC آسنکرون

عناوین

معرفی ساختار اینورتر سری ۳۰۰ میکرو مسترزیمنس

معرفی ساختار اینورتر سری ۴۰۰ میکرو مسترزیمنس

کنترل اینورتر درشبکه پروفیباس

معرفی وتشریح عملکرد سافت استارتر نمونه Typical به کاررفته در سایت رنگ ۲

مقدمه

رابطه میان تعداد قطب ها و فرکانس چرخش میدان استا تور و روتور

ماشین القائی سه فازآسنکرون

ایجاد گشتاور در موتور القائی

لغزش

فرکانس الکتریکی رتور

مدار معادل ماشین القائی

توان و گشتاور

مشخصه گشتاور سرعت

منحنی و معادله گشتاور

فرمول از روی مدار معادل تونن ماشین سه فاز بدست می آید

کنترل سرعت موتور های القائی

روش کنترل سرعت با تغییر قطب

کنترل سرعت با تغییر دادن فرکانس خط

مد های کنترلی

نتیجه گیری

گزارش کارآموزی سالن رنگ ۲ و تجهیزات مکانیکی گزارش کارورزی رشته مکانیک پروژه کارورزی سالن رنگ و تجهیزات مکانیکی گزارش کار آموزی تجهیزات مکانیکی و مطالبی در رابطه با اینورتور گزارش کار ورزی در ایران خودرو

دانلود گزارش کارآموزی سالن رنگ ۲ و تجهیزات مکانیکی آن و مطالبی در رابطه با اینورتور


گزارش کارآموزی سیستم تعلیق و فرمان خودرو

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارورزی سیستم تعلیق و فرمان خودرو

این گزارش کار در رابطه با سیستم تعلیق خودرو می‌باشد که در آن در رابطه با سیستم تعلیق هدف از به‌کارگیری سیستم تعلیق و اجزای آن و انواع فنرها و سیستم‌های تعلیق جلو و عقب شرح می‌دهد

و در ادامه در رابطه با سیستم فرمان و اجزای آن و همچنین تعمیر و نگهداری سیستمهای تعلیق و فرمان می‌پردازد و در پایان به عیب‌یابی سیستمهای تعلیق و فرمان می‌پردازد

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول شرحی مختصر در مورد تاریخچه نمایندگی مجاز سایپا

فصل دوم بخش‌های مرتبط با رشته علمی کارآموز

فصل سوم سیستم تعلیق خودرو

هدف از به کارگیری سیستم تعلیق

اجزای سیستم تعلیق

انواع فنرهای خودرو

کمک فنر

هدف از بکارگیری کمک‌فنر

سیستم‌های تعلیق عقب

سیستم‌های تعلیق جلو

سیستم کنترل سواری الکترونیکی

سیستم فرمان

هدف از به‌کارگیری سیستم فرمان

اجزای سیستم فرمان

اجزای سیستم فرمان هیدرولیکی

میزان فرمان، تعمیر و نگهداری سیستمهای تعلیق و فرمان

عیب‌یابی سیستم‌های تعلیق و فرمان

مشکلات سیستم‌های تعلیق و فرمان

سفتی فرمان

خلاصی اضافی فرمان

گیجی فرمان

کشیدن فرمان

در هنگام ترمز گرفتن فرمان به یک طرف کشیده می‌شود

زدن چرخ

پرش

در رفتن فرمان

برگشت‌پذیری ضعیف

قیژقیژ‌کردن لاستیکها در هنگام پیچیدن

لاستیک سایی

کوبیدن سیستم تعلیق

نوسان اضافی در هنگام پیچیدن

شکستگی فنر

مناسب نبودن ارتفاع سیستم تعلیق

صدا و لرزش

کوبیدن

نشت روغن

بازدید اجزای سیستم تعلیق و فرمان

بازدید میله‌بندی فرمان

وارسی جعبه فرمان

جعبه فرمان ساچمه‌ای

جعبه فرمان‌اره‌ای

وارسی بلبرینگهای چرخ

وارسی بلبرینگهای قابل تنظیم چرخ

وارسی بلبرینگهای غیر قابل تنظیم چرخ

بازدید سیبکها

سیبکهای دارای سایش‌نما

سیبکهای بی‌سایش نما

وارسی کمک‌ها و کمک فنرها

تعمیر و نگهداری سیستم تعلیق و فرمان

تنظیم بلبرینگ چرخ

تعمیر جعبه فرمان

تعمیر کمک فنر

باز کردن اجزای کمک فنر

بازدید کمک فنر

جمع کردن کمک فنر

نصب کمک فنر

میزان کردن چرخ میزان فرمان

مبانی میزان کردن چرخ

بازدید پیش از میزان کردن چرخ

میزان کردن چهار چرخ

وارسی زوایای تنظیم چرخهای جلو

اندازه‌گیری کمبر

اندازه‌گیری کستر

اندازه‌گیری شیب محور فرمان

اندازه‌گیری شعاع گردش

اندازه‌گیری تباعد تقارب

تنظیم کستر و کمبر سیستم تعلیق کوتاه و بلند

تنظیم بالایی

تنظیم پیچ بادامکی

تنظیم میل طبق

تنظیم میل کمک

تنظیم کستر و کمبر سیستم تعلیق با کمک فنر

تنظیم تباعد تقارب

سنتر کردن فلکه فرمان

میزان کردن چرخ عقب

تنظیم کمبر چرخ عقب

تنظیم تباعد تقارب چرخ عقب

مشکلات پس از میزان کردن چرخ

منابع

فهرست اشکال

انواع فنرهای خودرو

سیبک

ساختمان یک جعبه فرمان اره ای هیدرولیکی

اجزای پیاده شده بلبرینگ چرخ جلو

دانلود گزارش کارآموزی سیستم تعلیق و فرمان خودرو خرید گزارش کارورزی سیستم خودرو دانلود گزارش کار آموزی مکانیک پروژه کارورزی رشته مهندسی مکانیک گزارش کار ورزی سیستم تعلیق و فرمان خودرو
گزارش کارآموزی ECU و فرمان و سیستم تعلیق خودرو پژو در نمایندگی ایران خودرو

دانلود گزارش کار آموزی سیستم تعلیق و فرمان خودرو

گزارش کارآموزی شرکت بیمه ایران

این گزارش کارآموزی بصورت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

دانلود گزارش کارآموزی شرکت بیمه ایران

بیمه ، اشخاصی را که متحمل لطمه ، زیان یا حادثه ناخواسته ای شده اند قادر می سازد که پیامدهای این وقایع ناگوار را جبران کنند. خسارت هایی که به این قبیل افراد پرداخت میگردد از پول هایی تأمین می شود که برای خرید بیمه نامه می پردازند و با پرداخت آن در جبران خسارت همدیگر مشارکت می کنند به بیان دیگر همه آن هایی که خود را بیمه میکنند با مشارکت در سرمایه ای که متعلق به همه خریداران بیمه است ، در جبران خسارت و زیان های هریک از افراد بیمه شده ،شریک و سهیم می شوند. بیمه گران خطرهای احتمالی را به خوبی می شناسند و احتمال وقوع آن ها رامی دانند بنابر این می توانند میزان حق بیمه ای را که هر شخص باید بپردازد به نحوی محاسبه کنند که مبلغ جمع آوری شده برای جبران خسارت هایی که پیش خواهد آمد، کافی باشد. بدیهی است که تنها تعدادی از آنان که خود را بیمه کرده اندنیاز به جبران خسارت از محل مبلغ جمع آوری شده خواهند داشت . بر این اساس ، مقدار حق بیمه مربوط به هر نفر متقاضی بیمه با توجه به دو عامل مهم محاسبه می شود: نخست این که ، به طور کلی احتمال بروز خسارت در آینده چه قدر است و دوم ،آن که احتمال وقوع حادثه برای بیمه گذار متقاضی بیمه بیشتریا کمتر از میانگین احتمال خطر مزبور باشد

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول معرفی شرکت بیمه ایران

تاریخچه بیمه ایران

نمودار چارت سازمانی بیمه ایران شعبه قزوین

بیمه چیست

سرمایه بیمه ایران

فصل دوم بررسی انواع شاخه های بیمه ای در بیمه ایران

بررسی انواع رشته های بیمه ایران

بیمه های عمر با پوشش صرفاً خطرفوت

بیمه های عمر و پس انداز

بیمه تمام عمر

بیمه عمر و پس انداز

بیمه عمر زمانی

انواع بیمه اتومبیل

بیمه بدنه اتومبیل

انواع پوششهای تکمیلی

بیمه شخص ثالث

انواع بیمه های آتش سوزی و حوادث

بیمه نامه آتش سوزی واحدهای مسکونی

بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی باپوشش زلزله سیل

فصل سوم شاخص های پیدا کردن نرخ بیمه شخص ثالث

شاخص های پیدا کردن نرخ بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث و سرنشین اتومبیل بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری درقبال اشخاص ثالث

بیمه سرنشین اتومبیل

تخفیفات

جریمه

جدول حق بیمه شخص ثالث در بیمه ایران

دانلود پروژه کار آموزی در شرکت بیمه ایران